Round up van de Thrillerweken!

Standaard

Ik heb de Thrillerweken overleefd! Al viel het soms niet mee…………… man man wat bestaan er toch een spannende boeken en wat ben ik toch een watje!

Facebook pagina banner

Hoe heb ik het ervaren

Ik ga hier niet vertellen dat het meegevallen is, ik vond het af en toe best zwaar, al kwam dat deels omdat ik maar 1 “tussendoor” boek las. Ik heb 3 thrillers achter elkaar gelezen, toen een aantal hoofdstukken gelezen in een roman en daarna weer 2 thrillers gelezen. Ik had vooraf bedacht dat ik ze om en om zou lezen maar daar had ik helaas geen tijd voor, deels omdat het schrijven van de thriller recensies veel meer tijd in beslag namen dan mijn normale recensies. Maar goed, ik heb het gedaan, niet met tegenzin, absoluut niet maar ik ben blij dat het achter de rug is!

De recensies vond ik lastig om te schrijven, waar moest ik op letten, moest ik quotes gebruiken of niet, wat is er nu interessant aan een thriller: de spanning of alle personages? Dingen die ik mijzelf nooit afvraag bij het schrijven van een recensie, werden nu allemaal beren op de weg. Achteraf kan ik er hartelijk om lachen!

Dinsdag was het zo ver, ik had mijn laatste thriller uit en kon eindelijk Victus, de val van Barcelona van Albert Sánchez Piñol uit de kast pakken en heerlijk gaan lezen, ruim zeshonderd pagina’s lang wentel ik mij om en om in historische literatuur, ik geniet, enne, ik ben wellicht wat minder vaak op Twitter de komende dagen, iets met genieten van de 15e eeuw, Martí Zuviría en Waltraud (klik) enne, binnenkort komt er een tweede indruk artikel van Victus online, eindelijk ja!

Ga ik vaker thrillers lezen

Voorlopig niet maar volgend jaar wil ik wel beginnen in de Lois serie van Simone van der Vlugt, mede omdat Judith van Biebmiepje deze boeken heeft bejubeld (klik). En ik heb Later van Rosamund Lupton (de schrijver van Zusje (klik)) nog steeds ongelezen in mijn boekenkast staan, dus ik kan nog even vooruit.

Ga ik vaker uit mijn comfort zone stappen

Ja, ik ga volgend jaar nogmaals uit mijn comfort zone stappen en ga jullie verrassen, stay tuned!

De winnaar van de winactie

Vanmiddag om 13.00 uur komt de uitslag van de winactie online, nog even geduld!

En tenslotte

Ik heb enorm genoten van de samenwerking met Christina (klik), onze ontmoeting in Alkmaar, onze vele Whatappjes over en weer, ik ga het missen! Wat ik heel erg leuk aan onze samenwerking vond is dat wij allebei een eigen stempel op het geheel konden drukken en niet alles doorspraken en elkaar behoorlijk vrij lieten. Zo noemde ik dit de Thrillerweken, Christina noemde het de Thriller10daagse, en juist tijdens een samenwerking is dit goed, fijn! Dankjewel Christina voor de superleuke samenwerking en jij zei het gisteren al toen ik zei dat ik dit zal missen, volgend jaar is het weer oktober!

Langs deze weg wil ik uitgever LetterRijn nogmaals bedanken voor het toesturen van zowel Memento Mori van Jolka als Ongrijpbaar van Bianca Nederlof! En uiteraard wil ik jullie, de bezoekers van mijn blog en mijn Facebookpagina bedanken!

 

Sandra

6 gedachtes over “Round up van de Thrillerweken!

  1. leuk dat je je eigen op die manier toch uit daagt om af en toe een uitstapje naar ander soort boeken te nemen…
    lois elzinga is een goede serie, spannend maar niet echt mega eng..

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.