Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #5

Standaard

Zondag, de dag waarop ik veel lees, is weer aangebroken. Momenteel zijn het “Thrillerweken” op Sandra schrijft en leest, ik ben gisteren in mijn laatste thriller begonnen en ik ben daar stiekem best een beetje blij om, ik snak naar historische literatuur, ik wil avonturen beleven in een tijd toen ik nog niet leefde, ik wil nu eindelijk Victus, de val van Barcelona van Albert Sánchez Piñol uitlezen.

 

Sunday reading5

Wat gebeurde er deze week op mijn blog

  • boekrecensie Memento Mori van Jolka (Thrillerweken)
  • boekrecensie De ooggetuige van Simone van der Vlugt (Thrillerweken)
  • boekrecensie Ongrijpbaar van Bianca Nederlof en winactie (Thrillerweken)

Wat lees ik momenteel

Tijdens het lezen van de thrillers las ik regelmatig een aantal hoofdstukken in Nooit meer donker van Trudi Blom (klik). Trudi is een bezoeker van mijn blog en volgt mijn blog ook via mijn Facebookpagina. Toen ik op 8 augustus (klik) vroeg naar jullie top 5 van 2014 en of jullie nog tips voor mij hadden gaf Trudi een link naar haar boek. Ik beloofde haar om haar boek te lezen en nu mijn plaatselijke bibliotheek het boek binnen had kan ik er van genieten. Ik schrijf geen recensie van Nooit meer donker voor mijn blog maar wel voor Goodreads en Hebban (qua genre past het niet bij mijn blog, maar dat doet niets af aan mijn leesplezier).

#5

Daarnaast ben ik gisteren in mijn laatste thriller begonnen: De kraamhulp van Esther Verhoef. Volgens mij heb ik de spannendste thriller voor het laatste bewaard? Ik word echt doodnerveus van dit boek, boeh!

Vertel, welk boek lees jij momenteel? 

Onderhand weet je dat je ook via mijn Facebookpagina (klik) mag reageren op dit bericht, of via Twitter (klik), gewoon doen, reageer waar jij wilt en wanneer jij wilt, vind ik leuk!

Fijne zondag!

 

Sandra

 

ps: Je kunt nog steeds meedoen aan mijn winactie waarbij jij Ongrijpbaar van Bianca Nederlof kunt winnen: klik

 

 

11 gedachtes over “Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #5

  1. Jeanette

    Ik lees momenteel Rode sneeuw in december van Simone van der Vlugt. Echt een boek om van te genieten. Door de kaft had ik het boek altijd laten staan bij de bibliotheek, tot ik het op internet tegen kwam en er een recensie van las. Heb ik het boek maar uit de bibliotheekkast gehaald en mee genomen. Tot nog toe een mooi begin.

    Liked by 1 persoon

  2. ik vond de kraamhulp echt zo goed bedacht, en het eind zo verrassend..
    Ik heb nog steeds niets gelezen, besloot vanmiddag dat ik in wat nieuws ga beginnen omdat ik aan die ik bezig ben duidelijk geen behoefte heb

    Liked by 1 persoon

    • Jaaaa ik kan niet wachten tot ik het uit heb, moet mij inhouden om niet alvast het einde te gaan lezen haha.

      Groot gelijk, wie weet lees je het boek ooit uit en anders maar niet, het is jammer van je tijd om je op een boek te richten die je niet pakt/boeit. Ik hoor vast volgende week zondag welk boek dat geworden is??

      Like

  3. Désirée

    Ik lees nu van Herman Koch, Geachte heer M. ! Het leest meteen heerlijk weg 🙂
    Daarvoor heb ik van Saskia Noort Debet gelezen, een tegenvaller. Dat boek is volgens mij genomineerd voor de NS-publieksprijs dus verwachtte er misschien teveel van of ik heb gewoon geen ‘klik’ met Saskia Noort. Geen van haar boeken pakken me echt. Ondanks dat het al maandag is hoop ik dat je het leuk vindt mijn reactie te lezen.

    Liked by 1 persoon

    • Jammer, ik vond Debet van Saskia Noort geweldig. Maar dat klopt, om de een of andere reden kun je niet altijd je verwachtingspatroon uitschakelen en soms komt dat een boek niet ten goede.
      En natuurlijk vind ik het leuk om je reactie te lezen, reageren mag altijd, op Twitter, hier op mijn blog of via mijn Facebookpagina, gewoon doen, ook als het geen zondag meer is en je wilt me vertellen wat je momenteel leest 🙂

      Like

Reacties zijn gesloten.