Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #4

Standaard

Het is weer zondag, deze week is voorbij gevlogen, sommigen van ons hadden herfstvakantie en anderen hebben het nog te goed, wat zeg ik, is de vakantie net begonnen. Hoe dan ook, ik hoop dat jij ook een leuke week achter de rug hebt!

Sunday reading

Wat gebeurde er deze week op mijn blog

  • blogpost Social media kanalen, je kunt niet 24/7 online zijn?
  • boekrecensie Hier blijf ik van Sanneke van Hassel (voor Een perfecte dag voor literatuur)
  • blogpost Cause this is thriller, thriller night, tussen 20 en 30 oktober zijn het Thrillerweken op SSL

Wat lees ik momenteel

wat lees ik momenteel 4Vandaag lees ik Memento Mori van Jolka en Heilbrons hel van Jannetje Koelewijn uit en begin ik in Ongrijpbaar van Bianca Nederlof!

 

 

 

 

Vertel, welk boek lees jij momenteel? 

Onderhand weet je dat je ook via mijn Facebookpagina (klik) mag reageren op dit bericht, of via Twitter (klik), gewoon doen, reageer waar jij wilt en wanneer jij wilt, vind ik leuk!

Fijne zondag!

 

Sandra

 

ps: vanmiddag komt mijn boekrecensie van Oogst van Jim Crace online!

 

 

29 gedachtes over “Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #4

  1. Ik heb Dante deze week uitgelezen! Vandaag lees ik verder in The picture of Dorian Gray en ga ik starten in Persepolis van Marjane Satrapi.
    Mooi leestempo heb jij overigens! 🙂

    Like

    • Zoooo dat is een pittige klus @ Dante, goed dat je het gelezen hebt! Dank je, het wisselt bij mij heel sterk, soms doe ik 10 dagen over 1 boek en een andere keer lees ik er 4 in een week 😉

      Like

  2. jacolinemaes

    Ik ben bezig in Vlam, het eerste deel van de Vonk trilogie, van Floortje Zwigtman, ik vind het tot nu toe echt een super goed boek 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Het puttertje is haar derde boek, De kleine vriend was haar tweede. Ik moet Het puttertje nog lezen maar hoorde al van meerdere mensen dat zij De verborgen geschiedenis simpelweg niet kan overtreffen met dit boek. Lijkt mij trouwens een drama voor een schrijver als je eerste boek het allerbeste blijft, zelfs na ruim 20 jaar 😉

      Like

      • Inderdaad. Zeker als je 10 jaar doet over het schrijven van je volgende boek, zijn de verwachtingen hoog gespannen. ‘De kleine vriend’ vond ik erg tegenvallen (in vergelijking met ‘De verborgen geschiedenis) en eigenlijk wilde ik ‘The goldfinch’ niet gaan lezen. De recensies waren echter positief, dus ja… Tot nu toe bevalt het goed (nog 700 bladzijden te gaan ;-))

        Liked by 1 persoon

  3. Chantal

    Ik heb net ‘het zwart en het zilver’ uit van Paolo Giordano en ben nu bezig met ‘Chemische affiniteiten’ van Gaia Coltorti.

    Liked by 1 persoon

  4. Daar ben ik weer! 😀
    Deze week staan op het programma:
    Nathalie Koch – De verborgen universiteit deel 1
    Joep van Deudekom – Het perfecte reis verhaal
    Romano Molenaar – Roodhaar, de legende van Krill

    Liked by 1 persoon

  5. Désirée

    Hi Sandra,
    heb deze week ‘Papegaai vloog over de IJssel’ van Kader Abdolah gelezen, hier ga ik een recensie van schrijven. Ga nu weer verder met ‘Kom hier dat ik u kus’ van Griet op de Beeck. En dan nog het laatste deel van ‘ Victus’ natuurlijk.
    Groetjes weer, Désirée

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.