Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #3

Standaard

Het is weer zondag, de week vliegt voorbij, althans voor mijn gevoel. Deze afgelopen week kocht ik mijn eigen domein naam en bepaalde ik wanneer ik het bijbehorende hostpakket zou aanschaffen, ik hield een winactie op Facebook en ik plaatste een aantal boekrecensies op mijn blog. Afijn, genoeg gekletst, welk boek lees ik momenteel?

 herfst

Het regenachtige weer van vandaag nodigt echt uit om op de bank te kruipen met een goed boek (of e-reader 😉 ) en een grote koffie verkeerd, heerlijk!

Wat gebeurde er deze week op mijn blog:

  • boekrecensie Gouden jaren van Annegreet van Bergen
  • blogpost #50books, vraag 9: hoe kom jij aan jouw boeken?
  • boekrecensie Het einde van het Zwitsers bankgeheim van Dirk de Wolf

 Wat lees ik momenteel:

Ik lees vandaag Oogst van Jim Crace uit en begin daarna in Heilbrons hel van Jannetje Koelewijn.

 

 

 

Vertel, welk boek lees jij momenteel? 

Onderhand weet je dat je ook via mijn Facebookpagina (klik) mag reageren op dit bericht, of via Twitter (klik), gewoon doen, reageer waar jij wilt en wanneer jij wilt, vind ik leuk!

Fijne zondag!

 

Sandra

 

 

19 gedachtes over “Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #3

  1. Jeanette

    Ik lees momenteel Kathelijne van Kenau van Lydia Rood. Het is een jeugdboek en lijkt veel op het boek Kenau alleen nu van uit de belevingswereld van Kathelijne geschreven. Kenau vond ik toch wel veel beter. Er zijn veel stukken hetzelfde.

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Sandra!
    Uiteraard lees ik nog steeds deel 2 van Sonea. 🙂
    En daarnaast:
    – Sex, liefde en regen – Martin Bril
    – Meneer Foppe over de rooie – Wim de Bie
    – Thalius en het boek der goden.

    De laatste ken je waarschijnlijk niet. Dat klopt. Want ze is nog niet uitgegeven. 😀
    Het is mijn eigen fantasyboek waar ik op dit moment met de laatste puntjes bezig ben. Alles goed doorlezen dus en goed kijken welke punten de proeflezers hebben aangedragen.

    Oh ja, ik heb ook al 100x mijn eigen verhaal over Pinkpop gelezen op de digitale Pinkpop krant, waar deze tot mijn verrassing op geplaatst werd. Beetje ego wel, maar ja, ben zo trots! 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Meneer Foppe over de rooie van Wim de Bie heb ik gelezen toen het net uit kwam, kuch kuch, ik herinner mij niet meer wat ik er van vond 😉
      Há jij schrijft boeken en verhalen? Wat gaaf en ach, je mag best openlijk trots zijn op je werk, je werkt er hard voor toch?!

      Like

  3. Désirée

    Hi Sandra,
    Ben inmiddels bij deel 3 van Victus aangeland, ga nu even een ander boek tussendoor lezen. Zucht, ja ik heb ‘kom hier dat ik u kus’ gekocht. Dus daar ga ik aan beginnen. Ben reuzebenieuwd naar dit boek.

    Liked by 1 persoon

  4. Chantal

    Gisteren ben ik begonnen in het nieuwe boek van Paolo Giordano: Het zwart en het zilver. Erg mooi tot nu toe 🙂

    Like

  5. Met een beetje geluk krijg ik straks tijdens de “leesgroep” Dante uit! Voor de rest ook nog steeds bij het begin van The picture of Dorian Grey en ergens halverwege in het Blogboek, aangezien ik deze week weinig gelezen heb en daarbij steeds voorrang heb gegeven aan Dante: het Paradijs is namelijk wat taaier dan de vorige hoofdstukken, dus ik wil het niet te lang laten liggen, anders komt het er misschien niet meer van.

    Like

  6. Voetje

    Zondag geen tijd gehad om te reageren dus doe ik dat meer even op maandag 😉
    Ik ben nu bezig in “Herinnering aan mijn droeven hoeren” van Gabriel Garcia Marquez en vind het tot nu toe goed.

    Like

  7. gefeliciteerd met je eigen domein….

    ik heb bijna niets gelezen vorige week, mijn man er niet bijgepakt…
    ook al weken lag er iets over vrouwen en feministen maar het eerste deel boeit me niet zo

    Like

Reacties zijn gesloten.