Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #1

Standaard

Zondag oh zondag, wat heb ik u toch lief, de dag waarop ik veel lees, een beetje luier, wellicht een film kijk en de dag waarop ik mij het meeste verheug, naast de heerlijke zaterdagen dan, dat dan weer wel.

Sunday reading 1

 

Welk boek lees jij momenteel, deze vraag stel ik regelmatig op mijn Facebookpagina en er wordt altijd enthousiast op gereageerd, ook op Twitter als ik de link naar mijn vraag op Facebook tweet, dus ik vond het de hoogste tijd om een wekelijkse rubriek toe te voegen op mijn boekenblog, en ach, jij kent mij onderhand vast een beetje, ik praat nu eenmaal graag over boeken en ben altijd op zoek naar tips over te lezen boeken.

Wat lees ik momenteel:

Omslag-Hollands-Siberië_lowres   Hollands Siberië van Mariët Meester (mijn recensie komt dinsdag online)

 

S

 

S van Doug Dorst (inderdaad, eindelijk tijd gevonden!)

 

 

 

Vertel, welk boek lees jij momenteel? 

Als je trouwens liever via mijn Facebookpagina (klik) of via Twitter reageert (klik), gewoon doen, ik lees alle berichtjes 😉

Fijne zondag!

 

Sandra

31 gedachtes over “Het is vandaag zondag, welk boek lees jij momenteel #1

  1. Voetje

    Voor mij jammer genoeg geen rustige zondag maar ik ben momenteel Marie van Julie De Keersmaecker aan het lezen. Recensie volgt later.
    Geniet van je rustige zondag!

    Liked by 1 persoon

  2. ‘No en ik’ van Delphine de Vigan is bijna uit, een prachtig boek dat het derde is voor deze maand van Franse boeken (ik lees wel de vertaling hoor!) Volgende maand gaan we Engelse boeken lezen, daarvoor heb ik ‘MaddAddam’ van Margaret Atwood uit de bieb gehaald. Het is het derde deel van een geniale trilogie en daarom moest ik er vast een stukje in lezen… terwijl ik ook nog bezig ben in een boek van Tahmima Anam uit Bangladesh, wat ik in vertaling lees (uit het Engels) en dat is bij zo’n soort boek wel beter, omdat het best pittig is.

    Liked by 1 persoon

    • Poeh je hebt het er maar druk mee! Leuk dat je meedoet met de maand van Franse boeken en Engelse boeken. Ik ga in oktober ook meedoen, leuk! Ik heb al veel over MaddAddam van Margaret Atwood gehoord, ben benieuwd naar je recensie Barbara.

      Like

  3. Ik ben momenteel bezig in De dode kamer van Bronja Hoffslag ( bijna uit) en dan ga ik beginnen met Verdoofd van Cis Meijer. ( recensieboek). Vanmiddag verjaardag dus jammer genoeg vandaag minder tijd om te lezen…

    Liked by 1 persoon

  4. aspasiablog

    Ik heb net Mijn zus woont op de schoorsteenmantel van Annabel Pitcher uit. Ben ik laaiend enthousiast over. Zeker een aanrader!

    Liked by 1 persoon

      • aspasiablog

        Oeps, denk ik niet, maar wel op mijn eigen blog als het ervan komt. 🙂 Hebban ken ik zelfs niet.

        Like

      • Hebban is een soort Nederlandse “Goodreads”.
        Dan hoop ik het op jouw blog te lezen, ik had het vermoeden dat je zelf geen recensies plaatste op je blog (van wat ik zag, joh wat kun jij lekker koken!), vandaar dat ik gokte op Hebban of Goodreads 😉 Ik kijk er naar uit!

        Like

  5. Ik heb van de week Brida gelezen van Paulo Coelho. Het boek kreeg ik te leen van een vriendin en nu heb ik het voor mezelf gekocht om nog eens te lezen en flink in te markeren (zoveel herkenning).

    Liked by 1 persoon

  6. jacolinemaes

    Ik ben bezig in De Dromendieven, het vervolg op de Ravenjongens, van Maggie Stiefvater. Het is super goed en ik zou graag de hele dag erin lezen, jammer genoeg is er zoiets als huiswerk 😦 Ook ga ik voor school nog in De Aanslag beginnen van Harry Mulisch.

    Like

  7. Ik lees ‘De hond als medemens’ van Pauline Slot waarin ze vertelt over haar leven met hond Molly. De schrijfster woont in mijn geboortedorp Warmond, dus dat maakt het extra leuk.

    Liked by 1 persoon

  8. Vandaag ga ik beginnen in de Monogram moorden van Sophie Hannah. Gisteren heb ik tussen alle drukke bezigheden door S uitgelezen! Heel veel leesplezier gewenst, het zit vernuftig in elkaar. Echt mooi gedaan.

    Liked by 1 persoon

  9. Ik lees nu “Het geluk, hier en nu” van Matthew Quick. En ik ben er niet laaiend enthousiast over vandaar dat ik waarschijnlijk vandaag erg weinig heb gelezen…. Ik weet niet zeker of ik ga doorlezen.

    Liked by 1 persoon

  10. Shantaram van Gregory david Roberts ligt op mijn nachtkastje en nu wil ik elke avond vroeg naar bed zodat ik nog even kan lezen… en uiteindelijk veels te laat ga slapen. Tot zover superboek!

    Liked by 1 persoon

    • Hahaha hoe herkenbaar is dat, dat overkomt mij ook vaak, ik beloof mijzelf dat ik nog 1 hoofdstuk lees en ben zomaar opeens 50 pagina’s verder. Veel leesplezier nog met Shantaram!

      Like

Reacties zijn gesloten.