Uitslag winactie!

Standaard

Er hebben maar liefst 31 mensen meegedaan aan mijn winactie waarbij je kans maakte op De verzamelde werken van A.J. Fikry, boekhandelaar van Gabrielle Zevin. Wow wat veel!uitslag winactie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En de winnaar is……………. *tromgeroffel*………… Soraya, van harte gefeliciteerd, jij hebt De verzamelde werken van A.J. Fikry, boekhandelaar van Gabrielle Zevin gewonnen!! Je ontvangt vandaag een e-mail van mij!

winnaar

 

Graag wil ik Uitgeverij Atlascontact nogmaals bedanken voor het toesturen van het recensie-exemplaar en het exemplaar voor mijn winactie!

Langs deze weg wil ik verder iedereen bedanken die heeft mee gedaan. Heb jij vandaag niets gewonnen, niet getreurd, volgende maand komt er wéér een winactie online op Sandra schrijft en leest!

Tot gauw!

 

Sandra

5 gedachtes over “Uitslag winactie!

Reacties zijn gesloten.