Uitslag winactie!

Standaard

Er hebben maar liefst 33 mensen meegedaan aan mijn winactie van De Overwinning van Hugo Claus, het boek dat verantwoordelijk was voor een trio recensie van Johanna (klik), José (klik) en ikzelf (klik).

winnaars

 

Gelukkig mag ik maar liefst vier mensen blij maken van Uitgever De Bezige bij (klik) en deze keer heb ik wederom gekozen om het kiezen van de winnaars online te doen via een random web tool:

Winnaars
Alex, Désirée, Inge en Shyama van harte gefeliciteerd met jullie prijs! Jullie ontvangen vandaag een e-mail van mij (sslboek @ gmail dot com).

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die heeft mee gedaan!

Vanmiddag komt mijn laatste leesbeleving online, heb ik genoten van Van de koele meren des doods of niet?

Tot dan!

 

Sandra

 

 

5 gedachtes over “Uitslag winactie!

  1. jannietr

    Gefeliciteerd allemaal, ik zou het heel leuk vinden ook jullie leesbeving te lezen t.z.t.!

    Like

Reacties zijn gesloten.