Stilte…………

Standaard

candlelight_2_1024x768

 

18 juli 2014

Lieve bezoekers,

Vanmiddag plaatste ik een berichtje op mijn Facebookpagina waarin ik iedereen een fijn weekend wenste. Een half uur later heb ik mijn bericht verwijderd, het voelde niet goed, hoe kan ik mensen een fijn weekend wensen of een fijne vakantie wensen terwijl er gisteren zo’n afschuwelijke ramp heeft plaatsgevonden waarbij in één klap 298 mensen zijn overleden, grotendeels Nederlanders?

Ik heb besloten om tot donderdag 24 juli a.s. uit piëteit met de slachtoffers en hun nabestaanden geen blogupdates te posten, ook niet op mijn Facebookpagina. De twee artikelen die gepland waren voor komende week worden verplaatst, donderdag 24 juli komt er pas weer een update online (een boekrecensie). Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Graag wil ik iedereen veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Dankjewel.

 

Sandra

 

 

 

10 gedachtes over “Stilte…………

  1. Natuurlijk is iedereen betrokken bij deze ramp en alle andere wereld rampen, oorlog, en natuurrampen (die niet te voorkomen zijn) maar waarom zou je iemand dan niet een goed weekend wensen? Je wilt dat iemand het goed heeft, toch? Daarom zeg ik, juist wel doen!! daarom beste Sandra wens ik jou en elke lezer van je blog een hele mooie dag! 🙂

    Like

  2. Ik begrijp jouw blog en daar van uitgaande plaats ik mijn reactie, zoals ik er over denk Sandra.Geen verkeerde context, ik wens dat het iedereen goed gaat ook als er rampen, verlies en wat al niet meer heeft plaats gevonden.Dat wil niet zeggen dat ik geen betrokkenheid voel. Ik denk dat jij mjjn reactie niet op de juiste waarde weet in te schatten. Jammer.

    Like

    • Ik begrijp jouw reactie goed/ prima 😉

      Dit artikel is mijn manier om met dit onmenselijke verdriet om te gaan en heeft voor mij niets te maken met een fijn weekend of fijne dag te wensen (natuurlijk wens ik iedereen een fijne dag), dat was slechts de aanleiding voor mijn artikel, het voelde voor mij goed om mijn blog voor een week stil te leggen als diepe respect naar de overledenen en nabestaanden van deze afschuwelijke ramp toe.

      Like

Reacties zijn gesloten.