De winnaar is bekend, wie heeft Dansen in de Hemel gewonnen?

Standaard

De avond voordat mijn eerste winactie online kwam kreeg ik koud water vrees, wat als er niemand mee deed met mijn winactie (hoe kwam ik daar in vredesnaam op)? De afgelopen week was voor mij een week met louter hoogtepunten. bingomolen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hét hoogtepunt van deze week was uiteraard dat ik woensdag een door Michael Pilarczyk gesigneerd exemplaar van de 2e druk van Dansen in de Hemel ontving. Mijn boekrecensie, naam en de naam van mijn boekenblog staan in deze 2e druk van Dansen in de Hemel (lees hier hoe mijn droom uitkwam klik). Twee dagen later, het is nu vrijdag, stuiter ik nog steeds en staat het boek hier thuis volop in het zicht, wie had dit ooit kunnen dromen (ik niet!)?

Dit was de tweede reden waarom ik persé “Dansen in de Hemel” wilde weggeven tijdens mijn eerste winactie, uiteraard ontvangt de winnaar een 2e druk van Dansen in de Hemel (een boek kopen met mijn eigen naam er in, hoe gaaf is dat?!).

Genoeg gebabbeld, over naar de winnaar. Ik heb alle namen van de deelnemers ingevoerd op Naamloten.nl (handige tip van Marije, thanks) een ieder die mee deed aan mijn winactie heb ik ingevoerd en diegene die mijn bericht heeft gedeeld op Twitter, mijn Facebookpagina volgt en mij volgt op Bloglovin, is respectievelijk 1, 2, of 3 keer ingevoerd:

de winnaar

De molen ging draaien, en tada de winnaar is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van harte gefeliciteerd Jackie

Ik hoop dat jij net zoveel van “Dansen in de Hemel” van Michael Pilarczyk zult genieten als ikzelf, laat je me weten hoe je het boek ervaren hebt als je het uit hebt alsjeblieft? Als het goed is ontvang jij straks een e-mail van mij (naam: SSLboek), mail jij mij jouw adresgegevens?

Heb jij niet gewonnen, niet getreurd, op de Facebookpagina van Michael Pilarczyk (klik) kun jij regelmatig een gesigneerd exemplaar winnen én in augustus komen er maar liefst twee winacties online op SSL (Sandra Schrijft en Leest), dus wie weet?!

Aan een ieder die heeft meegedaan aan mijn winactie: DANKJEWEL, het was dankzij jullie een zeer geslaagde winactie!

Tot de volgende keer!

 

Sandra

 

 

8 gedachtes over “De winnaar is bekend, wie heeft Dansen in de Hemel gewonnen?

  1. Jackie gefeliciteerd!! Sandra, superleuk dat jouw recensie en de naam van je boekenblog in de 2e druk staat!! Jij natuurlijk gefeliciteerd hiermee! 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.