Dromen komen dus toch uit, en hoe!

Standaard

Op 8 juni jl. plaatste ik dit berichtje op Twitter. Zal ik jou vandaag vertellen waarom ik dit plaatste?

ssl10

 

 

 

Toen ik in januari een plan van aanpak voor mijn boekenblog schreef maakte ik gelijk een lijstje met doelen, dromen waarvan ik hoopte dat ze uit zouden komen. Jullie, de bezoekers van mijn boekenblog hebben al een aantal dromen laten uitkomen; ik heb meer volgers op Twitter, mijn Facebookpagina, Bloglovin, Pinterest, Instagram en WordPress dan ik ooit had kunnen dromen. Zoveel mensen met wie ik mijn liefde voor boeken mag delen, ik ben hier enorm dankbaar voor en knijp mijzelf af en toe in mijn arm omdat ik het gevoel heb dat ik droom. Een andere droom waarvan ik hoopte dat deze ooit zou uitkomen was een quote van mijn boekrecensie op of in een boek te zien.

Op 8 juni jl. ontving ik een e-mail van Michael Pilarczyk waarin hij vroeg, namens zijn uitgeefster en hemzelf of hij een gedeelte van mijn boekrecensie van “Dansen in de Hemel” mochten plaatsen op de binnenzijde van de tweede druk van “Dansen in de Hemel”.  In een opwelling plaatste ik die middag een bericht op Twitter, waarop ik uiteraard vragen ontving die ik amper durfde te beantwoorden. Vandaag, bijna een maand later, lag het boek in mijn brievenbus.

En nu kan ik het dus eindelijk met jullie delen, hoe gaaf is dit?

SSL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Michael, heel erg bedankt voor het in vervulling laten gaan van mijn droom en dankjewel dat ik in mei jouw boek mocht ontvangen om het te lezen en recenseren voor mijn boekenblog. En dan nog een laatste dankjewel aan jou Michael omdat ik nu niet alleen een prachtig leesexemplaar van “Dansen in de Hemel” heb maar ook een GESIGNEERD exemplaar!

Het enige probleem is nu: hoe lijst ik in vredesnaam een boek in 😉  (komt goed!).

Dit was dus de tweede reden waarom ik voor mijn winactie “Dansen in de Hemel” wilde weggeven, ik koop uiteraard de tweede druk voor de winnaar. 😉

Als laatste wil ik nogmaals alle bezoekers van mijn boekenblog bedanken! Weet dat er zonder schrijvers geen boeken zijn en zonder bezoekers geen boekenblog, dankjewel!

Tot gauw!

 

Sandra

*Sandra Schrijft en Leest

SSL

 

 

41 gedachtes over “Dromen komen dus toch uit, en hoe!

  1. Chantal

    Wat gaaf! Super leuk! Mocht je het boek willen inlijsten, er zijn 3D lijsten. Een lijst met heel veel ruimte. Ik heb er zelf 1 vol met gedroogde rozenblaadjes 😉

    Like

  2. Wat geweldig! Ik kan mij jouw vreugdedans heel goed voorstellen. Erkenning voor wat jij kan met je recensies. Geniet van deze prestatie en ga zo door! Voor jou geen Dansen in de Hemel maar Dansen in de Kamer 😉

    Like

  3. Kijk! Dat is nog eens waardering voor het boekbloggen. En daar mag je gerust nog eventjes van door blijven stuiteren 😉

    Like

  4. callitsonja

    Ik weet precies hoe je je voelt. Ik was namelijk een van de andere gelukkige. Hoe geweldig kan je je voelen 😀 XXX

    Like

  5. Sorry voor mijn wat late reactie, maar alsnog super gefeliciteerd! En je mag hierop met recht trots zijn. Je bent een ambassadeur voor boekenbloggers als stap naar verdere erkenning van onze “invloed”.

    Like

Reacties zijn gesloten.