BOEKEN UPDATE JUNI 2014

Standaard

Wat een heerlijke blog én boekenmaand was juni! Ik heb genoten van een aantal prachtige boeken, mijn blogstatistieken zijn sinds de eerste week van juni omhoog geschoten én ik plaatste mijn eerste winactie. Afijn, ik neem je graag even mee terug naar juni! Gelezen in juni 2014

Welke boeken heb ik deze maand gelezen:

Deze maand heb ik 8 boeken gelezen, een mooi aantal, al zeg ik het zelf.

  • Het Boschhuis van Pauline Broekema (klik).
  • The Luminaries van Eleanor Cottan (summiere recensie op Goodreads klik).
  • De eenzaamste vrouw van Amsterdam van Auke Kok (recensie komt 10 juli online).
  • The Fault in our Stars van John Green (recensie op Goodreads klik).
  • Gisèle van Susan Smit (klik).
  • Zinloze vrouw van Marije Onstenk (klik).
  • De wonderbaarlijke reis van de fakir die vastzat in een IKEA-kast van Romain Puértolas (klik).
  • Door de Waterspiegel van Tomas Lieske (recensie komt 6 juli online).

Welke twee boeken waren mijn favoriet deze maand:

Ik vond Door de Waterspiegel van Tomas Lieske en Het Boschhuis van Pauline Broekema de twee mooiste boeken die ik deze maand heb gelezen.

Welke boeken heb ik gekocht:

  • Dansen in de Hemel van Michael Pilarczyk voor mijn winactie (je kunt nog meedoen tot 3 juli (klik)).

Welke leesexemplaren heb ik deze maand ontvangen:

Stand van zaken Ik lees Nederlands 2014:

Ik kon deze maand 4 boeken toevoegen, in totaal heb ik nu 37 boeken gelezen van Nederlandse/Vlaamse bodem.

Overige in juni 2014:

  • Ik heb mijzelf, op de valreep van juni, een Premium Spotify abonnement cadeau gedaan, voordeel: ik kan nu ook offline luisteren én ik hoef minder cd’s te kopen (en dat geld besteed ik dan weer graag aan boeken, typisch geval van een win-win situatie 😉 ).
  • Deze maand was ik 10 dagen op (fiets)vakantie in Nederland, ik heb genoten; zon, iedere dag fietsen én langdurig lezen = topvakantie!

Vooruitblik juli 2014:

  • Op 3 juli maak ik de winnaar bekend van Dansen in de Hemel van Michael Pilarczyk, spannend!
  • Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van “Augustus Klassiekersmaand”, morgen kun je hier meer over lezen op mijn blog!
  • Jullie kunnen boekrecensies verwachten van o.a. De laatste Viking van Stephen R. Bown, Rafael van Christine Otten en Dorsvloer vol confetti van Franca Treur.

RafaelWat was jouw favoriete boek in juni?

Tot de volgende keer!

 

Sandra

10 gedachtes over “BOEKEN UPDATE JUNI 2014

  1. Mijn favoriete boek van Juni was met superstip ☻Onderhuids – Van Julia Keller een meer dan thriller, een juweeltje en zeker voor een debuut. Ik weet dat jij het niet zo van de thrillers bent, maar ikke des te meer 😉 Blijf je boekenkastplaatje supergaaf vinden!

    Like

    • Dankjewel! Die van juli wordt anders, ik wil niet te vaak hetzelfde doen uiteraard.
      Maar dat is juist goed, 3 vriendinnen van mij zijn dol op thrillers, heb ik weer een titel en schrijver die ik naar hen mail 🙂

      Like

Reacties zijn gesloten.