Win Dansen in de Hemel van Michael Pilarczyk!

Standaard

Het boek dat ik in mei maar liefst 5 sterren gaf, kun jij nu winnen: Dansen in de Hemel van Michael Pilarczyk!

Winactie1

Ik kondigde het begin juni al aan (klik), deze maand komt mijn eerste WINACTIE online! Met deze winactie vier ik dat ik op 1 juni jl. de overstap durfde te maken naar het alleen nog maar lezen en recenseren van literatuur, romans en historische (literaire) romans voor mijn blog. Ik vond het een moeilijke beslissing, maar nu bijna een maand later is het alsof het nooit anders is geweest, ik geniet!

Ik vond het in eerste instantie lastig om te kiezen welk boek ik voor mijn winactie zou aanschaffen, totdat ik besloot om simpelweg het boek te kiezen dat de meest bekeken boekrecensie op mijn blog is: “Dansen in de Hemel” van Michael Pilarczyk! Hier (klik) kun jij (nogmaals) mijn boekrecensie lezen.

Het leuke aan deze WINACTIE is dat jij er niets voor hoeft te doen om dit boek te winnen! Wel kun jij extra bonuspunten “verdienen”:

Je krijgt:

  • + 1 bonuspunt als jij de volgende zin op Twitter deelt: “Ik maak kans op het boek “Dansen in de Hemel” van Michael Pilarczyk via  op  Doe jij ook mee?”

Laat hieronder een reactie achter als jij dit boek wilt winnen! 

Heel veel succes!

 

Sandra

———————————————————————————————————————————————-

Voorwaarden:

  • Je woont in Nederland.
  • De sluitingsdatum voor deze winactie is donderdag 3 juli 2014 23.59 uur, bekendmaking van de winnaar is op vrijdag 4 juli 2014 op mijn blog (de winnaar ontvangt dezelfde dag een e-mail, laat dus alsjeblieft een geldig e-mailadres achter in jouw reactie (niet zichtbaar online, alleen voor mij).
  • De winnaar reageert binnen 1 week op mijn e-mail, anders ben ik genoodzaakt een nieuwe winnaar te kiezen.
  • Het boek verstuur ik in week 28.

 

 

 

44 gedachtes over “Win Dansen in de Hemel van Michael Pilarczyk!

  1. Gelukkig het is vandaag ‘morgen’dacht ik toen de wekker afliep,Sandra verloot Dansen in de hemel!! Over dit boek heb ik al veel lovende dingen gehoord, ik ben dus nieuwschierig geworden,het staat op mijn lijst voor bieb reserveringen maar winnen is natuurlijk véél leuker! Ik doe graag mee! 🙂

    Like

  2. Natuurlijk doe ik mee, door jouw mooie recensie ben ik extra nieuwsgierig geworden naar dit boek. Veel succes met de actie (volgens mij komt het helemaal goed)

    Like

  3. Edwin

    Hoi Sandra,

    Leuke winactie van een leuk boek op een leuke blog! Kortom: ik doen mee, Heb je bericht op Twitter gedeeld en je pagina op Facebook geliked. Helaas geen Blogloving-account, anders had ik je daar ook zeker gevolgd. Succes met je site en hopelijk mag ik binnenkort “Dansen in de hemel” gaan lezen! 😉

    Groetjes,
    Edwin

    Like

  4. Francine Pelzers

    En het werkt; kwam je bericht tegen op Jennysbookcase en hoppa, weer een volger erbij 🙂

    Like

  5. Nanna

    Hey sandra, wat super leuk dat je dit doet. Ik heb helaas geen twitter meer zoals je weet ;-), maar verder volg ik je overal hoor. Je doet het super!! Liefs Nanna

    Like

  6. Hele leuke actie waar ik graag aan mee doe, kan helaas niet alle bonus punten halen aangezien ik geen twitter heb, maar waag toch de gok. Het zou een leuke aanvulling zijn op mijn vakantielijstje mee te nemen boeken zijn

    Like

  7. Bep

    wat een leuke actie! ik volg je op bloglovin en Fb, heb al heel veel voorbij zien komen ook winacties van de auteur zelf, maar nog niet gewonnen, misschien nu wel een kans om dit boek te gaan lezen

    Like

  8. Miranda

    Super dat je dit doet, ik heb ook al meerdere goede recensies over het boek gelezen dat ik er ook erg nieuwsgierig naar ben geworden. Zou leuk zijn zo een boek te winnen.

    Like

  9. Angelique

    Ik zit een woord te bedenken wat uit kan drukken hoe graag ik dit boek zou lezen! Heb gedeeld op Twitter, Mijn Like gegeven op Facebook én je geschreven. Please pick me?! Ik wil Michaels boek dolgraag winnen om eindelijk een heel bewust moment voor mezelf te kunnen nemen en te genieten van zijn geschreven woord.

    Like

  10. Ik was al enthousiast voor dat ik je boekrecensie las… maar dat is er nu zeker niet minder op geworden. 😀 Ik maak dan ook graag een kansje.

    Like

  11. Grete Karina

    Ben heel nieuwsgierig naar dat boek, er is veel publiciteit over.
    Ik deel en like op FB en volg en RT op twitter als @Zeemeervrouw.
    Nu maar duimen….
    groeten
    Grete

    Like

  12. Linda

    Het lijkt me een leuk boek om te lezen (en dat zeg ik niet snel als thriller liefhebster) Helaas is het boek nog niet als E-book te verkrijgen. Heb een ‘verbod’ om nog langer gebonden boeken te kopen omdat ik bijna alleen nog maar op mijn e-reader lees maar een boek winnen is natuurlijk altijd leuk!

    Like

  13. Turtle

    Hoi Sandra,
    Gefeliciteerd met je eerste winactie! Zie je dat het helemaal goed is gekomen! Niets om je zorgen over te maken, genoeg enthousiastelingen! Graag maak ik kans op dit prachtige boek! Volg je op twitter en Bloglovin’ onder (@)TurtleBookwurm. (En op FB, maar dan onder mijn eigen naam.)
    Groetjes Turtle

    Like

  14. Ik zag dit boek helemaal niet zitten, ik verwachtte weer ‘zo’n’ boek van een BN-er. Nix an dus. Maar dankzij jouw recensie ben ik om! Ik maak dus heel graag kans! Groetjes en een fijn weekend, Mirjam

    Like

  15. Leuke winactie, na je recensie ben ik er erg benieuwd naar geworden! Ik heb het bericht gedeeld op Twitter (@toedelend) en ik volgde je al op Bloglovin’ maar nu ook op facebook. 🙂

    Like

  16. haakjojo

    Ik doe heel graag mee al zoveel over dit boek gehoord dat ik het heel graag zelf wil lezen

    Like

Reacties zijn gesloten.