Time for a change……..!

Standaard

Time for a change…. er gaat iets gaat veranderen op Sandra schrijft en leest!

Literatuur en romans:

Als je mij volgt op social media dan heb je het wellicht al gelezen: vanaf 1 juni 2014 zal ik enkel nog literatuur, (literaire) romans en historische (literaire) romans lezen en recenseren voor mijn website. Ik stopte al eerder met het recenseren van chicklits en dit was voor mij de brug naar deze beslissing (zondag komt overigens de laatste boekrecensie van een chicklit online i.v.m. een eerdere afspraak met een uitgever).

Waarom:

Nadat ik begin dit jaar mijn website begon heb ik maandelijks mijn website geëvalueerd; voldoet het bloggen aan mijn verwachting (ja!), is er een goede balans tussen het lezen en het recenseren (ja!) en wat vond ik het leukste om deze maand te recenseren. Het antwoord op de laatste vraag was steevast: literatuur en romans! Literatuur en romans zijn nu eenmaal wat ik het liefste lees, waar ik het meeste van geniet en waar voor mij de uitdaging ligt qua boekrecensies schrijven, gelukkig blijkt uit de website statistieken dat dit ook de boekrecensies zijn die het meeste worden bezocht.

Wat verdwijnt:

Ik zal vanaf 1 juni geen boekrecensies meer plaatsen van thrillers, misdaadromans en chicklits.

Wat blijft:

Prachtige boeken zoals De man van je dromen van Arthur Japin en Meester Mitraillette van Jan Vantoortelboom blijf ik recenseren, alsmede mooie (literaire) romans als Opstand van Michelle Visser en Dansen in de Hemel van Michael Pilarczyk.

Daarnaast blijf ik uiteraard ook de maandelijkse updates plaatsen maar focus ik mij niet meer op het totaal aantal boeken dat ik lees en blijf ik mijn overzicht van Ik lees Nederlands natuurlijk ook updaten.

Wat komt erbij:

Ik ben deze maand -nadat ik ruim twee jaar geen Engelse boeken heb gelezen- weer begonnen met het lezen van Engelstalige literatuur en zal deze (in het Nederlands) recenseren voor mijn website. Er zullen ook meer boekrecensies van romans (zowel fictie als non-fictie) online komen en ik ga Facebook en Instagram nog vaker gebruiken als interactie met jullie, ik ben altijd nieuwsgierig naar mijn bezoekers!

Uiteraard wil ik deze wijziging vieren en daarom komt in juni mijn eerste winactie online! Daar zal ik binnenkort meer over vertellen, houd mijn website dus in de gaten! Volg Sandra schrijft en leest via bloglovin,  Facebook, Instagram en/of Twitter, zodat je nooit een artikel mist!

Als laatste wil ik iedereen bedanken die mijn website bezoekt, toen ik begin januari een plan van aanpak maakte voor mijn website had ik nooit durven hopen dat ik dagelijks zoveel bezoekers zou krijgen op mijn website, ik ben hier intens blij mee, dankjewel!

 

Tot de volgende keer!

 

Sandra

15 gedachtes over “Time for a change……..!

  1. Conny

    Veel leesplezier en succes met je nieuwe opzet. Weet zeker dat het je gaat lukken om deze nieuwe weg met plezier in te gaan !

    Like

Reacties zijn gesloten.