Mijn must reads voor jou – voorjaar 2014

Standaard

Ik heb de afgelopen maanden enorm genoten van meerdere boeken die ik gelezen heb en ik stel graag een top 9 samen voor jullie van boeken die jullie echt gelezen moeten hebben in het voorjaar 2014 (duurt tot 21 juni, jullie hebben nog even de tijd).
Top negen voorjaar 2014

 

Gemakshalve heb ik alleen boeken uitgekozen die ik zelf gelezen heb (anders kan ik het niet aanraden) en waar tevens een boekrecensie van online staat. Nu, daar gaan we, zoek trouwens in de volgorde niets anders dan toeval:

  1. Vals Alarm van Marelle Boersma (mijn recensie)
  2. Het Rosie Project van Graeme Simsion (mijn recensie)
  3. Evenbeeld van Marianne en Theo Hoogstraaten (mijn recensie)
  4. Sluit mijn ogen van Sophie McKenzie (mijn recensie)
  5. De Woongroep van Franca Treur (mijn recensie)
  6. Meester Mitraillette van Jan Vantoortelboom (mijn recensie)
  7. De man van je leven van Arthur Japin (mijn recensie)
  8. Het leek stiller dan het was van Eva Kelder (mijn recensie)
  9. Het diner van Herman Koch (mijn recensie)

En niet op de foto, maar zeker een aanrader: Dodenweg van Olga Hoekstra (haar boek wordt binnenkort uitgebracht door Xander Uitgevers, proficiat Olga!) (mijn recensie)

Heb jij nog aanraders voor mij, welk boek moet ik echt lezen op dit moment?

Tot de volgende keer!

 

Sandra

 

 

11 gedachtes over “Mijn must reads voor jou – voorjaar 2014

  1. Chantal

    Het boek van Arthur Japin wil ik nog lezen! Aanraders, tja, als je een keer iets anders wilt, zou ik zeggen: lees Oom Oswald van Roald Dahl. Een verrassend volwassenenboek 😉

    Like

  2. Simone

    Poe poe, dat wordt nog lezen dan! Ik heb Meester Mitraillette klaarliggen, maar ben nog bezig in Citadel van Kate Mosse. Heb je al eens iets van haar gelezen? Ik raad Het verloren labyrinth aan. Leuk trouwens, dat je de chicklit wat meer laat varen. Ik heb dat met de literaire thrillers, als je er daar veel van gelezen hebt, gaan ze allemaal op elkaar lijken. Daar denken mijn leerlingen helaas anders over😜 liefs

    Like

    • Dankjewel Simone! Nee ik heb nog nooit iets gelezen van Kate Mosse dus ik heb wat lees vriendinnen gemaild en gevraagd of zij het boek Het verloren labyrinth hebben (wij ruilen e-books onderling, handig).

      Like

  3. Voetje

    Over de meeste boeken op jouw lijstje heb ik al goede dingen gehoord of gelezen maar ik heb er nog geen enkel boek van gelezen.

    Like

  4. Wat een interessant rijtje! Ik heb de boeken van Nederlandse auteurs allemaal gelezen, behalve die van Koch. Dus dat lijkt me dan zeker een must read voor mij!

    Like

Reacties zijn gesloten.