Lees marathon BK Read-A-Thon wrap up

Standaard

Ik heb de lees marathon van Books & Kisses ruim gehaald! Ik heb niet alleen de drie boeken gelezen die ik gepland had maar ik heb zelfs nog een novelle gelezen.  otherAppsImage

Ik had een drukke week voor de boeg en daarom had ik slechts drie boeken uitgekozen om afgelopen week te lezen. Daarnaast heb ik twee keer deelgenomen aan de twitter chat van Books and Kisses, ik vond dat leuk en ik heb daardoor een aantal nieuwe boekenblogs ontdekt.

Welke boeken heb ik gelezen tijdens de lees marathon:

  • Opstand van Michelle Visser (mijn boekrecensie)
  • Arctisch dagboek van Jelle Brandt Corstius (boekrecensie volgt nog)
  • Evenbeeld van Marianne en Theo Hoogstraten (mijn boekrecensie)
  • Glazuur van Lisette Jonkman (geen boekrecensie, wel kort verslag op Goodreads).

Ik wil de dames van Books and Kisses hartelijk danken voor het organiseren en begeleiden van deze leuke lees marathon!

Dan nog een “huishoudelijke” mededeling: ik heb besloten om geen chicklits meer te lezen en recenseren voor mijn website. Miss Verstand van Astrid Harrewijn ga ik nog wel  recenseren zodat alle drie “Miss boeken” op mijn website staan.  

Ik ben een veertiger en het ligt te ver van mij af, ik vind het niet leuk om dolkomische verhalen over twintigers te lezen, (al lach ik heus om de grappige situaties), daarbij, ik lees nu eenmaal liever literatuur of bijvoorbeeld een mooie historische roman. Voordat ik begon met bloggen las ik amper chicklits, ik gebruikte ze de laatste maanden als tussendoor boek, maar ik merk dat ik dit niet meer nodig heb.   

Heb jij meegedaan aan deze lees marathon?

Tot de volgende keer!

 

Sandra

6 gedachtes over “Lees marathon BK Read-A-Thon wrap up

  1. mddigitaal

    Ik herken je gevoel over chicklits wel een beetje. Ik lees ze heel af en toe, maar vindt het ook lastig om daar een serieuze recensie over te schrijven.

    Like

  2. dat van chicklits wel, vond het heerlijk om te lezen, heel heel soms nog wel eens maar zoals ik ze ooit weg las, nee dat is het niet meer…
    Tenzij het om dolle 30ers gaat, hahahha

    Like

Reacties zijn gesloten.