Boeken update april 2014

Standaard

De maand april is voorbij ge-vlo-gen! We hebben heerlijk kunnen genieten van het mooie terrasjes weer en we hebben voor het eerst Koningsdag gevierd! Hoogste tijd voor de boeken update van aalle boeken april 2014pril.

Hoeveel boeken heb ik deze maand gelezen:

Ondanks dat mijn eigen lees challenge mislukte omdat ik ziek werd heb ik toch 11 boeken gelezen deze maand, mooie score.

Welk boek was mijn favoriet deze maand en welk boek vond ik het minst leuk:

Ik kan moeilijk kiezen dus ik benoem twee boeken tot mijn favoriet van de maand april: Sluit mijn ogen van Sophie McKenzie en Zusje van Rosamund Lupton. Het minst leuk vond ik deze maand De mooiste kleur die niet bestaat van Maartje Laterveer omdat ik het moeilijk vond om te lezen (lees hier waarom).

Welke boeken heb ik gekocht:

  • Luchtkussen van Astrid Harrewijn (tweedehands)
  • Blue by you van Rachel Gibson (Engels)
  • The Fault in our stars van John Green (Engels)
  • Later van Rosamund Lupton
  • De stemmen van de Pamano van Jaume Cabre (epub)
  • Familie is het moeilijkste gerecht van Francisco Azevedo, gewonnen via Mustreads 
  • Miss Yellow hair, hello! van Iris Hannema, gewonnen via Stop and Stare 
  • The Lumanaries van Eleanor Catton (epub, Engels) op de valreep nog in april besteld na het lezen Mirandaleest haar april update.

Welke leesexemplaren heb ik ontvangen:

  • Opstand van Michelle Visser via Uitgever Boekerij (recensie komt deze week online)
  • De parttime-junkie van Renee Kelder via Uitgeverij Prometheus/Bert Bakker (recensie komt in week 19 online).
  • Evenbeeld van Marianne en Theo Hoogstraaten via Uitgever De Crime Compagnie (recensie komt eind deze week online).

Stand van zaken Ik lees Nederlands:

Ik heb in april iets minder gelezen van Nederlandse bodem, maar ik kon toch nog 6 boeken toevoegen aan mijn lijstje.

Vooruitblik mei 2014:

  • Op dit moment doe ik t/m zondag 4 mei mee met de lees challenge van Books & Kisses
  • Ik kan haast niet wachten om in het debuut De parttime-junkie van Renee Kelder te beginnen (zij is de zus van Eva Kelder (Het leek stiller dan het was). Beide zussen debuteren een maand na elkaar, hoe bijzonder?!
  • Ik mag in mei géén boeken kopen, ik heb nog een aantal ongelezen boeken in de kast staan, dus ben ik streng voor mijzelf!
  • Deze maand ga ik een aantal Engelstalige romans lezen (zie aankopen hierboven), een hernieuwde kennismaking, leuk.

Tot de volgende keer!otherAppsImage

 

 

Sandra

 

4 gedachtes over “Boeken update april 2014

  1. Fijn dat ik je op de valreep nog even aan een boek heb geholpen voor je een maand geen nieuwe boeken meer mag 😉

    Daar moeten we de maand wel mee doorkomen (ik koop ook niets nieuws in mei). Veel leesplezier en ik ben natuurlijk heel benieuwd wat je ervan vindt.

    Like

Reacties zijn gesloten.