Lees challenge nummer twee: 28 april tot en met 4 mei 2014

Standaard

Zoals ik eerder deze week al vertelde (klik) heb ik mijn vorige lees challenge niet gehaald omdat ik ziek werd. Gelukkig kwam de lees challenge van Books & Kisses voorbij op Twitter en ik besloot mij gelijk op te geven. yep

De B&K Read-a-Thon begint morgen (28 april) en eindigt volgende week zondag (4 mei).

Welke boeken ga ik lezen tijdens de lees challenge:

  • Opstand van Michelle Visser, een prachtige literaire roman dat zich afspeelt rond 1829 heerschappij rond Koning Willen I in Noordelijke en Zuidelijke Nederlanden waarbij 2 zussen elkaar dreigen te verliezen. Dit boek heb ik 2 weken geleden van Uitgever Meulenhoff Boekerij, waarvoor mijn dank!
  • Evenbeeld van Marianne en Theo Hoogstraaten, een thriller welke zich beurtelings afspeelt rond 1628 en het heden. Het verhaal deed mij denken aan het fantastische KRO programma Brieven boven water (klik), maar dan overgoten met een thriller sausje. Dit boek ontving ik vorige week van Crime Compagnie en ik ben hier zeer blij mee, dankjewel!
  • Glazuur van Lisette Jonkman, een fijne chicklit ter afwisseling.ad36790e8545a915056276130bce93d1

Welke boek(en) ga jij komende week lezen, wat staat er op jouw planning?

Tot de volgende keer!

 

Sandra

 

 

 

6 gedachtes over “Lees challenge nummer twee: 28 april tot en met 4 mei 2014

  1. Ik hoop Landgoed Longbourn uit te lezen (klein stukje in gelezen al), een informatief boekje (Open Zenuw) en een chicklit (paar recensieexemplaren liggen)… Maar zou al blij zijn met de eerste twee 😉 Veel leesplezier!

    Like

  2. Ik ben momenteel bezig in Dorsvloer vol confetti van Franca Treur (heel gaaf!) en Saboteur van Marthe Kaan, die ik lees voor Een perfecte dag voor Literatuur. Daarna is denk ik Het verlangen naar Mill River van Darcie Chan of Ripper van Isabel Allende aan de beurt 🙂 zucht, genoeg leuks om naar uit te kijken in ieder geval!
    Succes met je challenge!

    Like

Reacties zijn gesloten.