Hoe ging mijn lees challenge?

Standaard

Als je mij volgt op Instagram of Twitter dan heb je het wellicht al gelezen: ik werd ziek tijdens het Paasweekend en hierdoor heb ik helaas niet alle zeven boeken kunnen lezen zoals ik gepland had.

olympic

Maar ik heb wel vijf van de zeven boeken gelezen in zeven dagen tijd en drie recensies geschreven en geplaatst!

Oftewel, ik benader het graag positief! Ik heb afgelopen week deze vijf boeken gelezen:

  • De mooiste kleur bestaat niet van Maartje Laterveer (recensie)
  • Hotel de Grote L van Sjoerd Kuyper (recensie)
  • Miss Match van Astrid Harrewijn (recensie)
  • Zusje van Rosamund Lupton (recensie)
  • Babymakelaar van Marelle Boersma (recensie volgt 25 april)

Ik heb een derde van De Bibliotheek van Boudewijn Buch gelezen en in Het meisje onder de straat van het duo Roslund & Hellstrom moet ik nog beginnen.

Ik heb de lees challenge dus niet gehaald, maar wel bijna 😉  Ik vond de challenge leuk om te doen, het lukte mij zelfs om gelijktijdig de recensies te plaatsen, iets waarvan ik vooraf dacht dat ik dit juist niet zou halen. Verder merkte ik dat als je je tijd optimaal benut, het goed te doen is, al helpt het wel dat ik snel lees.

Nu las ik vorige week woensdag over de B&K Read-a-thon en ondanks dat ik nog bezig was met mijn eigen lees challenge besloot ik mij op te geven, gewoon omdat het leuk is om samen met andere mensen te lezen en elkaar via Social Media op de hoogte te houden en te stimuleren.

De B&K (Books & Kisses) Read-a-thon start op maandag 28 april en loopt tot en met zondag 4 mei. Tijdens deze lees marathon kies je zelf welke en hoeveel boeken je wilt lezen. Je hoeft geen boeken blogger te zijn om mee te doen, iedereen is welkom en je kunt je hier tot en met 27 april opgeven. B&K houdt trouwens diverse winacties waarbij je leuke prijzen kunt winnen!

Ik heb mijzelf opgegeven en ik zal volgende week drie boeken lezen en uiteraard hoop ik gelijktijdig ook De Rosie Project (bijna uit) en De Bibliotheek van Boudewijn Buch uit te lezen. Ik heb er zin in!

book groupie

Ben jij benieuwd hoe mijn lees challenge deze keer gaat, volg mij dan op Twitter, Facebook en/of Instagram.

Uiteraard mag je mij na deze lees challenge blijven volgen op deze social media kanalen; ik plaats regelmatig sneak previews van de boeken die ik ontvang en leuke nieuwtjes uit boekenland.

 

Doe jij wel eens mee aan een lees challenge?

Tot de volgende keer!

 

Sandra

 

 

 

 

5 gedachtes over “Hoe ging mijn lees challenge?

  1. Helaas heb ik geen tijd vrij kunnen maken om goed mee te doen. Ik loop jammerlijk achter met recensies schrijven, dus tot die tijd lees ik niet of nauwelijks…

    Like

Reacties zijn gesloten.