Mijn lees challenge van 13 – 22 april 2014

Standaard
    Ik zei het al in mijn update van maart begin deze maand (klik), ik houd deze maand een lees challenge

lees challengevan zondag 13 april tot en met dinsdag 22 april.

In tien dagen zal ik maar liefst zeven boeken lezen!

Ik heb begin dit jaar een zelfde lees challenge gehouden, al probeerde ik toen iedere dag een boek te lezen, zeven dagen lang, dit is behoorlijk pittig, zeker naast het bloggen, dus ik heb het nu verdeeld over tien dagen zodat ik de tijd heb om gelijk recensies te schrijven.

Welke boeken zal ik lezen:

  • Miss Match van Astrid Harrewijn (het vervolg op Miss Communicatie – chicklit)
  • Hotel de Grote L van Sjoerd Kuyper (een kinderboek)
  • De Baby makelaar van Marelle Boersma (thriller)
  • Het meisje onder de straat van het duo Roslund & Hellstrom (Scandinavische thriller op e-reader)
  • Zusje van Rosamund Lupton (thriller)
  • De bibliotheek van Boudewijn Büch van Frans Mouws (literatuur)
  • De mooiste kleur die niet bestaat van Maartje Laterveer (literatuur)

Zoals jullie merken ben ik nogal in een “thriller” stemming, daarom heb ik als afwisseling een kinderboek, een chicklit en wat literatuur aan mijn overzicht toegevoegd. Uiteraard mag mijn favoriete schrijver Boudewijn Büch niet ontbreken; een prachtig boek van Frans Mouws over zijn bibliotheek.

Ik gaf begin deze maand aan dat de recensies niet allemaal tegelijk in deze tien dagen online komen, de boek recensies komen wel allemaal online in de maand april!

Zondag sta ik dus vroeg op en start ik met boek één: “De mooiste kleur die niet bestaat” van Maartje Laterveer. Dit boek wordt dezelfde avond (13 april) tussen 20.00 – 22.00 uur besproken op Twitter met de Twitter Leesclub met #leestweeps . De boek recensie zal volgende week online staan.

Houd jij wel eens een lees challenge? En naar welke boek recensie zie jij het meeste uit van mijn lees challenge? 
yep
Ik ga nu snel verder met lezen (ik schrijf dit artikel vrijdag 11 april), voor zondag wil ik zowel Het Rosie project van Graeme Simsion als IJstijd van Maartje Wortel uitlezen!

Tot vanmiddag, dan staat mijn boek recensie van IJstijd online!

 

Sandra

 

 

13 gedachtes over “Mijn lees challenge van 13 – 22 april 2014

  1. Wat een uitdaging. Succes. Ben vooral benieuwd naar dat boek over Boudewijn Buch. En de thrillers, want die lees ik ook graag en behalve Zusje ken ik de andere niet.

    Like

  2. Veel succes met de challenge. Zusje vond ik wel redelijk mooi, en Hotel de grote L lijkt me erg leuk om te lezen. Miss Match was een heerlijk boek! Veel plezier met de challenge. Doe je over twee weken mee met de 24-uur readathon? Ik heb al een paar keer meegedaan en heb er zin in.

    Like

    • Dankjewel! Ja Inge heeft een mooie recensie geschreven over Hotel de grote L, dus ik ben ook zeer nieuwsgierig.
      Nee de 24-uur readathon kende ik nog niet? Ik heb net even op internet gekeken (kwam uiteraard op jouw website terecht haha) en het lijkt mij superleuk om mee te doen en handig dat het op Koningsdag is 🙂

      Like

  3. Ik vind dat je veel variatie aangebracht hebt in je leeslijstje! Ik kom net thuis van een heel druk weekend (heb dus helaas de Twitter Leesclub moeten laten schieten), maar ik ga proberen om deze week ook veel te lezen (en te recenseren natuurlijk).

    Like

    • Dankjewel! Ja ik heb de variatie ook echt nodig, ik ben iemand waarbij boeken lang kunnen blijven hangen, vooral over literatuur kan ik uren “nagenieten”, verandering van genre helpt dan.
      Jij succes met veel lezen, ben benieuwd welke boeken je gaat lezen en recenseren!

      Like

  4. heerlijk….
    ik ben al een week met 1 blz bezig, kom er maar niet doorheen…
    Naar de babymakelaar ben ik echt nieuwsgierig, al meer over gelezen..

    Like

Reacties zijn gesloten.