Boeken update maart 2014

Standaard

Poeh het is al weer april, de hoogste tijd om mijn boeken update van de maand maart te schrijven! DSCF1139

Ik heb de afgelopen maand een aantal keer heerlijk op ons terras gezeten in de zon en ik heb lekker kunnen lezen, genieten!

Hoeveel boeken heb ik deze maand gelezen:

Ik heb maar liefst 11 boeken kunnen toevoegen aan mijn gelezen lijst deze maand, de vaart zit er goed in!

Welk boek was mijn favoriet deze maand en welk boek vond ik het minst leuk:

Ik begin met mijn minst favoriete boek: Of, hoe, waarom van Hanna Bervoets. Het boek is prima geschreven, humoristisch en al maar ik kwam er met moeite doorheen, het stond te ver van mij af ben ik bang?

Mijn favoriete boek van de maand maart is Dodenweg van Olga Hoekstra. Ik kom er zo langzamerhand achter dat ik enorm van misdaadromans en thrillers houd!

Wat is de stand van zaken van Ik lees Nederlands:

Ik heb het aantal boeken door Inge laten ophogen naar 25 titels aangezien ik begin maart al bijna 15 titels voor Ik lees Nederlands had gelezen. Ik heb nu 19 boeken gelezen voor Ik lees Nederlands.

Welke boeken en epubs heb ik gekocht:

Ik heb de boeken die ik tijdens de boekenweek heb gekocht al eerder gedeeld (klik), maar ze staan wel op de foto. Ik had verder nog een boekenbon liggen (hierna nog één) en daar heb ik een aantal epubs van gekocht.

  • De Leesclub – Renate Dorrestein*
  • Slapeloos van Barbara Voors*
  • 40 – Saskia Noort*
  • Kleine meisjes – Helen FitzGerald*
  • Het stiefkind – Donna Ford*
  • Sluit mijn ogen – Sophie McKenzie (leesexemplaar gekregen van Connie (dankjewel!)
  • De Blogbijbel – Carlijn Bekker (tip van Suzanne van Kattebelle (dankjewel)
  • Miss Communicatie, Miss verstand en Miss Match van Astrid Harrewijn (epub)
  • De Rosie project van Graeme Simsion (epub)

Vooruitblik april 2014:

  • Donderdag komt mijn boek recensie online van mijn eerst recensie boek. Uitgeverij Meulenhoff stuurde mij een digitale versie van het debuut van Eva Kelder “Het leek stiller dan het was”.
  • Van 13 t/m 22 april houd ik een lees challenge, ik wil in 10 dagen tijd zeven boeken lezen, waarvan 5 van mijn stapel ongelezen boeken (zie foto onderaan dit artikel). Ik maak zoveel mogelijk boek recensies maar deze zullen later online komen.
  • Doordat ik mijn website heb verplaatst van Blogger naar WordPress (beste keuze ooit!) begon ik iets achter te lopen op mijn boek recensies maar vanaf 1 april komen er weer standaard 2 boek recensies online (en hopelijk af en toe één extra).

Heb jij nog een aanrader, een misdaadroman die ik echt moet lezen?

Tot de volgende keer! nog te lezen

 

Sandra

 

 

* deze boeken heb ik tweedehands gekocht

 

 

 

11 gedachtes over “Boeken update maart 2014

  1. Jeetje wat ben jij goed bezig. En heerlijk he? Buiten in het zonnetje lezen. Hopen maar dat april ook weer zo’n fijne maand wordt

    Like

  2. wat lekker veel…
    Ik zit op 11 totaal vanaf januari, voor mij doen ook al heel wat op dit moment..
    de blogbijbel zou ik ook wel eens willen inzien….

    En, met dit weer lekker buiten lezen

    veel leesplezier
    xoxo

    Like

    • Ik wou al zeggen, 11 boeken is voor jou al megaveel, goed zeg! De blogbijbel is leuk, vooral handig als geheugensteuntje, de meeste dingen weet ik al maar het is leuk om er bij te hebben. Ik zal er binnenkort een korte recensie over schrijven. Jij ook veel leesplezier!

      Like

Reacties zijn gesloten.