Spring tag

Standaard

Jacqueline van Een beetje stoer vroeg mij of ik mee wilde doen aan deze  “Spring” tag, maar natuurlijk! Ik begon enthousiast; een hoop eh’s en goh’s verder…. maar mijn tag artikel is af!Lente-lammetje

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

Mannen in foute korte broeken met foute witte tennis sokken in foute sandalen. Oh en lammetjes, heel veel lammetjes, springend in de wei.

Als de lente een geur zou hebben, welke geur zou dat dan zijn?

Iets met een vleugje citroen, een beetje zoals Clipper citroen thee ruikt.

Wat is je favoriete kleur nagellak voor de lente?

Ik draag zelden nagellak, maar als ik het draag kies ik steevast voor donkerbruin, al is dat niet erg lente-achtig ben ik bang?

Wat is je favoriete lentebloem?

Anjers, liefst in alle kleuren van de regenboog.

Welke lentetrend op gebied van fashion of make-up, spreekt jou dit jaar het meeste aan?

Ik heb even op de website van Zara en Douglas gekeken, conclusie: ik zag bij Zara veel jurkjes, dat spreekt mij zeker aan! Bij Douglas zag ik de glowy make up van Bobbi Brown: altijd goed!

Wat is je favoriete lentegeur?

Amor amor van Cacharel en Sun van Jill Sander!

Houd jij een lenteschoonmaak?

Niet in deze vorm maar ik heb wel de neiging om juist tijdens de lente de vitrage en overgordijnen te gaan wassen, waarschijnlijk omdat het dan lekker buiten kan drogen?

Wat is je favoriete accessoire tijdens de lente?

Een sunblock, ik heb een gevoelige huid en ik ben behoorlijk bleek dus ga ik de deur niet uit zonder SPF50 in mijn tas.

Heb jij nog leuke plannen tijdens de tulpvakantie en/of tijdens Pasen, Hemelvaart en Pinksteren?

Ha deze vraag is makkelijk te beantwoorden: ik gebruik extra vrije tijd meestal om nog meer te lezen, liefst lekker op een terras met een ice tea binnen handbereik.

Omschrijf je favoriete outfit voor de lente?

Jeans, een shirtje en een dun vestje.

Gut wat ben ik saai, van dat dus.

Ik geef deze Spring tag graag door aan Suzanne van Kattebelle en Nanna van Nanna’s postwereld, doen jullie mee? anjers

Tot de volgende keer!

Sandra

4 gedachtes over “Spring tag

Reacties zijn gesloten.