Welkom op mijn vernieuwde website!

Standaard

Ik heb de laatste verhuisdoos zojuist uitgepakt, ik heet je van harte welkom op mijn nieuwe website, leuk dat je er bent! uitgepakt

Toen ik mijn huidige website (op Blogger) wijzigde naar mijn huidige boekenblog twijfelde ik al of ik wel of niet zou overstappen naar WordPress. Ik blog al ruim 2 jaar via Blogger en was op zich tevreden maar bepaalde features ontbraken en ik vond WordPress toch net iets gebruiksvriendelijker.

Afgelopen zondag heb ik de knoop doorgehakt en heb ik een nieuwe website aangemaakt op WordPress. Vanmorgen (ik schrijf dit op maandag) heb ik op Instagram gevraagd wat jullie er van vonden. Er werd unaniem gekozen voor de lay out van de nieuwe website (yes!), “het toonde rustiger” was de meest geschreven comment. Fijn!

De hoogste tijd om mijn artikelen, boeken en reacties in te pakken en daadwerkelijk te verhuizen naar WordPress.

Ik ben achter de schermen nog  bezig om o.a. de links aan te passen naar WordPress, klik je momenteel op een link in een artikel dan kan het gebeuren dat je terug gaat naar Blogger. Wees gerust, alles wordt deze week nog aangepast. Helaas zijn een aantal reacties niet mee gekomen naar deze website, ik ben bang dat deze onderweg gesneuveld zijn in de verhuiswagen?

Behalve alle eerdere artikels is ook de pagina:  “Ik lees Nederlands” (klik) al aangepast. De pagina “Over Sandra schrijft en leest” (klik) is zelfs helemaal vernieuwd!

Ik hoop uiteraard dat je mij via Bloglovin gaat volgen (klik),  zodra ik 50 volgers heb houd ik een leuke win actie, spannend!

http://www.allamarcafood.nl/

Bron:

Ik heb thee en koffie klaargezet, schenk jezelf iets in en neem een kijk op mijn nieuwe website!

Heb je vragen of opmerkingen, stel ze gerust.

Morgenochtend komt de boek recensie van het boekenweekgeschenk “Een mooie jonge vrouw” van Tommy Wieringa online!

Tot de volgende keer!

Sandra

10 gedachtes over “Welkom op mijn vernieuwde website!

  1. mddigitaal

    Ziet er mooi uit Sandra! Lekker strak en rustig voor de ogen. Succes met je nieuwe stek!

    Like

Reacties zijn gesloten.