Mijn aankopen tijdens de Boekenweek

Standaard
Afgelopen zaterdag ging de boekenweek van start en ik vertelde jullie dat ik van plan was om deze week in ieder geval IJstijd van Maartje Wortel te kopen. 

Zoals je op de foto al kan zien heb ik het niet bij één boek gehouden. 


Het kostte wat moeite om zaterdag niet gelijk naar de boekenwinkel te rennen. Ik heb het uiteindelijk uitgesteld tot dinsdag en fietste toen naar mijn favoriete boekwinkel

Ik kocht Zusje van Rosamund Lupton en de essay van Jelle Brandt Corstius “Arctisch dagboek” en ik kreeg daar uiteraard het Boekenweekgeschenk bij, Tommy Wieringa “een mooie jonge vrouw”. Helaas zag ik IJstijd niet liggen dus ik besloot deze bij AKO te bestellen (geen verzendkosten!), ook daar kreeg ik het Boekenweekgeschenk bij.


Wat heb jij afgelopen week gekocht tijdens de Boekenweek en van welk boek zou jij graag een recensie willen zien?

Tot de volgende keer!


Sandra

3 gedachtes over “Mijn aankopen tijdens de Boekenweek

  1. Zusje heb ik ook gelezen, fijn boek. Ben benieuwd naar het essay van Jelle Brandt Corstius. Was gisteren nog even in de boekhandel voor een cadeautje en de boekverkoopster vertelde dat het al een paar dagen uitverkocht was en dat er al een enorme wachtlijst was. Klinkt dus veelbelovend.

    Like

  2. Ik heb 'Het verdwijnen van Robbert' van Robbert Welagen (genomineerd voor de Libris) gekocht. Het zal nog wel even duren voordat ik er aan toe kom, want ik heb nog een hele stapel liggen waaronder natuurlijk het Boekenweekgeschenk.

    Like

Reacties zijn gesloten.