De boekenweek is van start!

Standaard
Vandaag is de Boekenweek (8 – 16 maart) van start gegaan! 

Als jij tijdens de Boekenweek een (Nederlands) boek koopt van minimaal € 12,50 dan krijg je gratis het boekenweek geschenk “Een mooie jonge vrouw” van Tommy Wieringa cadeau. Voor meer informatie kun je terecht op de website van de Boekenweek (klik).





Ik ben nog steeds van plan om “IJstijd” van Maartje Wortel te kopen en wie weet koop ik nog een boek, ik ben er nog niet helemaal uit. Na het zien van Dit is… Adriaan van Dis afgelopen donderdag ben ik behoorlijk enthousiast geworden over “Het geluid van vallende dingen” van Juan Gabriel Vásquez, maar zo zijn er nog minstens 5 boeken die ik graag zou willen hebben
Gelukkig duurt de Boekenweek een week en ik heb nog wat tijd om er over na te denken. Uiteraard laat ik mijn aankopen volgende week zien.

Koop jij tijdens deze Boekenweek een boek en zo ja welke? 

Tot de volgende keer!


Sandra


Tip: wist jij al dat je met het boekenweek geschenk op zondag 16 maart gratis kan reizen met de NS?!

4 gedachtes over “De boekenweek is van start!

  1. Ja, ik ga zeker een boek kopen! Misschien het nieuwe boek van Jan van Mersbergen, of 'Dagpauwoog' van Eva Meijer. Of 'Dorst' van Esther Gerritsen, die wil ik ook nog altijd lezen. Kortom, genoeg op mijn verlanglijstje!

    Like

  2. ik ga altijd naar de boekenwinkel als het boekenweek is…
    Dit keer laat mijn budget het niet helemaal toe…
    Misschien zusje lief aan kijken dat ze wel het geschenk voor me scoort

    Like

Reacties zijn gesloten.