Wat lees ik de komende twee weken?

Standaard
En er zijn weer twee weken verstreken sinds mijn laatste “wat lees ik de komende twee weken”.

Uiteraard begin ik het overzicht met de boeken die ik de afgelopen twee weken heb gelezen:



Welke boeken las ik de afgelopen twee weken:

  • Bastaardsuiker van Arjen Lubach (recensie). 
  • Kluis 21 van Roslund & Hellström (recensie). 
  • In zeven sloten tegelijk van Astrid Harrewijn (recensie)
  • Verzamelde gedichten van Gerard Reve (lees ik tussendoor, bijna uit)
  • Trip van Judith Visser (recensie volgt woensdag)
  • In mijn dromen van Simone v/d Vlugt (recensie volgt deze week)
Zoals ik al eerder zei, ik schrijf niet van elk gelezen boek een recensie, je kunt wel altijd een korte review van mij teruglezen op Goodreads.

De komende twee weken ligt er op de leestafel:

Ik vond het lastig kiezen, er staan zoveel mooie boeken op mijn “te lezen” lijstje, maar deze zes zijn het geworden: 

  • Het gym van Karin Amatmoekrim (geleend bij de bibliotheek) 

  • Moederziel van Marella Boersma (geleend bij de bibliotheek)
  • Eén boek per dag van Nina Sankovitch (epub geruild)
  • Ongeremd van Xenia Kasper (epub gekocht) 
  • Dodenweg van Olga Hoekstra (epub gedownload, was gratis op 26/02)
  • De ooggetuige van Simone v/d Vlugt (geschenkboek uit 2012)

Welk boek of welke boeken wil jij zeker terug zien als recensie? 

Tot de volgende keer!

Sandra
4 gedachtes over “Wat lees ik de komende twee weken?

  1. wat een rij, wat heerlijk zoveel te kunnen lezen..
    ik red het niet hoor…

    2 van deze boeken heb ik ook liggen,
    nu alweer 2 weken in ongeremd bezig en nog niet verder dan blz 50..
    van een boek per dag alleen het intro gelezen…

    Like

  2. Heb je wel eens een luisterboek geprobeerd Jackie? Ik “luister” nu naar twee lange verhalen van Arthur Japin tijdens het opruimen van de logeerkamer haha, multitasken heet dat toch?

    Like

Reacties zijn gesloten.