Boekenupdate van februari 2014

Standaard

En toen was het ineens maart, de tijd vliegt voorbij! 
Het is de hoogste tijd om te laten zien hoeveel boeken ik in februari heb gelezen en welke boeken ik heb aangeschaft.



Aantal gelezen boeken:

Bizar genoeg heb ik maar 8 boeken gelezen in februari, dat vind ik weinig. Mijn excuus hiervoor is: ik ben gestart met bloggen, dit vergt uiteraard tijd en gewenning en ik heb een mega grote stapel tijdschriften weggewerkt.

Ik heb deze maand maar liefst 6 boeken kunnen toevoegen aan mijn Ik lees Nederlands lijst!   

Aangeschafte boeken:

  • Alles wat je liefhebt van Louise Doughty (nieuw)
  • Zolang er leven is van Renate Dorrestein 
  • Zonder genade van Renate Dorrestein
  • Dubbelliefde van Adriaan van Dis


Vooruitblik:

Een boek wat ik zeker in maart ga kopen is IJstijd van Maartje Wortel (tijdens boekenweek, deze start op 8 maart). Grappig detail: Inge van Ingeleest wees mij erop dat de woongroep van het gelijknamige boek van Franca Treur ook een rol speelt in IJstijd van Maartje Wortel. 


Welk boek lees jij op dit moment?

Tot dinsdag bij “wat lees ik de komende 2 weken”.

Sandra


4 gedachtes over “Boekenupdate van februari 2014

  1. Ik ben benieuwd wat je van Dubbelliefde vindt. Ik las het boek ongeveer 15 jaar geleden, ik kan me er niet veel van herinneren…
    En momenteel lees ik een kinderboek! Gewoon omdat het kan: 'Hotel De grote L' van Sjoerd Kuyper.

    Like

  2. Ik zal het je laten weten zodra ik Dubbelliefde gelezen heb Inge! Oooh Hotel De grote L, die werd besproken bij DWDD-boeken toch? Lijkt mij een leuk boek, schrijf je een recensie?

    Like

Reacties zijn gesloten.