Wat lees ik de komende twee weken?

Standaard
Nadat ik zondag 9 februari jl. toch wel een tikkeltje nerveus mijn website online plaatste, vroeg ik mij af hoe ik jullie het beste kan informeren over mijn website en mijn voorliefde voor boeken. Een twee wekelijkse update in artikel vorm lijkt mij het meest handige?!  

Afijn, mijn lees week loopt telkens van dinsdag naar maandag (eigenwijs als ik ben) en er zal twee wekelijks op dinsdag een kort overzicht geplaatst worden over welke boeken ik gelezen heb de afgelopen week (heb ik de boeken gelezen zoals ik gepland had) en welke boeken ga ik de komende twee weken lezen.
 


Welke boeken las ik afgelopen week:

  • De Woongroep van Franca Treur (recensie).
  • De man van je leven van Arthur Japin (recensie volgt z.s.m.).
  • Stiefmoeder van Renate Dorrestein (review volgt op Goodreads).
  • Verzamelde gedichten van Gerard Reve (geleend bij de bibliotheek en lees ik tussendoor).
Zoals jullie zien schrijf ik niet van elk gelezen boek een recensie, je kunt wel altijd een korte review van mij teruglezen op Goodreads.

De komende twee weken ligt er op de leestafel:  

  • Bastaardsuiker van Arjen Lubach (geleend bij de bibliotheek).
  • Kluis 21 van Roslund & Hellström (epub gekocht). Ik kwam dit boek tegen op de website van Sue (Boekenz) en ik werd gelijk nieuwsgierig naar dit boek.
  • In zeven sloten tegelijk van Astrid Harrewijn (lijkt mij een fijn tussendoor boek (epub gekocht))
  • Verzamelde gedichten van Gerard Reve (geleend bij de bibliotheek en lees ik tussendoor).
  • Een goed huwelijk van Saskia Noort (epub geruild).
  • Trip van Judith Visser (epub geruild)
  • In mijn dromen van Simone v/d Vlugt (epub geruild)


Welk boek of welke boeken wil jij zeker terug zien als recensie? 

Graag sluit ik dit artikel af met een DANKJEWEL aan jullie. Ik heb de afgelopen week talloze leuke reacties ontvangen hier op de website, op Instagram, op Twitter en per e-mail; de bezoekersaantallen zijn vele malen hoger dan ik durfde te hopen, super! 

Tot de volgende keer!


Sandra

2 gedachtes over “Wat lees ik de komende twee weken?

  1. He, wat leuk dat je Kluis 21 naar aanleiding van mij hebt gekocht! Ik ben benieuwd wat jij er van vindt, want het boek ligt (nog steeds) op mijn nog te lezen stapel…

    Like

Reacties zijn gesloten.