Van Sandra schrijft naar Sandra schrijft én leest….

Standaard



Mijn laatste artikel dateert van juli 2012, de tijd is voorbij gevlogen, druk druk druk!

 










Ik ben in 2012 gestopt met het schrijven van artikelen voor andere websites om dezelfde reden: druk en ondanks dat ik het schrijven mis, mis ik de opdrachten niet. Het “verplicht” schrijven over een bepaald onderwerp vond ik soms een behoorlijke uitdaging, vooral als het onderwerp ver van mij af lag.


Afijn, hoogste tijd om mijn blog wat nieuw leven in te blazen, na te denken over wat ik met mijn blog wil en mijn eerste artikel te schrijven.


Wat wil ik met mijn blog:

Voorlopig wil ik alleen recensies van boeken schrijven en over boeken schrijven. Van al mijn hobby’s is lezen toch wel de grootste hobby die ik heb, zeg maar gerust een constante factor in mijn leven, ik geniet echt van lezen.

Op dit moment lees ik minimaal drie boeken per week (die schaf ik aan, ik ruil of ik leen ze van de bibliotheek (dat is zeg maar mijn tweede huis) maar vaak lees ik nog meer boeken. Genoeg stof om over te schrijven dus! 


Frequentie van artikelen:

Geen idee, dit kan ik niet vooraf aangeven. Wil je op de hoogte zijn van mijn nieuwste artikelen, volg mij dan via Bloglovin of Feedly (deze laatste is mijn favoriet!) of per email, voor een link, zie de rechterzijde van mijn blog.

Mijn eerste recensie zal over De Grens van Riikka Pulkkinen gaan, dit boek heb ik in januari 2014 gewonnen via Leestweeps op Twitter en dit boek werd op zondag 9 februari van 20.00 – 22.00 uur besproken op Twitter via #LeesTweeps . Uiteraard deed ik daar aan mee, het was voor mij de eerste online boekbespreking, wat een geweldige ervaring!


Tot gauw!

Sandra






7 gedachtes over “Van Sandra schrijft naar Sandra schrijft én leest….

  1. zo leuk dat je weer gaat bloggen, ik heb je in mijn bloglovin gezet…

    En, ik wou dat ik ook (weer) zo veel kon lezen…
    Vroeger las ik ook 3 boeken in de week, zeker,\
    nu doe ik vaak 3 weken over een boek

    Like

Reacties zijn gesloten.